نظرسنجی خدمات

نظرسنجی خدمات

مشخصات کاربر

مشخصات فردی:(ضروری)

شفافیت فرآیندی:

1- نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار
2-نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت

پاسخگویی و مسئولیت پذیری

3-نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه
4-به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما
5-راهنمایی و پاسخگویی کارکنان به مراجعین و پیگیری وضعیت درخواست ها

تسلط بر فرآیند

6-دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد

زمان فرآیند

7-تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت
8-تعهد و پایبندی به زمان ارائه خدمت در فرم "رسید خدمت
9-میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت

نظام مند بودن فرآیند

10-نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت
11-دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه
12-ارائه اطلاعات تکراری (کپی شناسنامه، کارت ملی، ارائه چند باره اطلاعات) به واحدهای مختلف
13-احساس نیاز به سفارش و توصیه برای دریافت خدمت

کلیت فرآیند

14-احساس رضایت از کل خدمت دریافت شده